1. Παράδοση/Παραλαβή Παραγγελίας:

Πριν ολοκληρώσετε την παραγγελία σας, θα σας δοθεί η δυνατότητα να επιλέξετε τον τρόπο παράδοσης/παραλαβής που επιθυμείτε.

Οι τρόποι παράδοσης/παραλαβής της παραγγελίας σας είναι οι εξής:

(α)        Δωρεάν παραλαβή της παραγγελίας σας από ένα από τα καταστήματα μας το οποίο θα επιλέξετε. Οι διευθύνσεις και τα ωράρια λειτουργίας των καταστημάτων μας είναι τα ακόλουθα:

  Διεύθυνση Τηλέφωνο Ωράριο
Κατάστημα Λευκωσίας Λεωφόρος Αρχαγγέλου 49, Στρόβολος 22250620 Δευτέρα – Παρασκευή

08:00 – 13:00 / 15:00 – 18:00

Σάββατο

08:00 – 13:00

Κατάστημα Λεμεσού Αγίας Φυλάξεως 238 25731811 Δευτέρα – Παρασκευή

08:00 – 13:00 / 15:00 – 18:00

Σάββατο

08:00 – 13:00

Κατάστημα Κιτίου Λεωφόρος Μακαρίου 41 24422206 Δευτέρα – Παρασκευή

08:00 – 13:00 / 15:00 – 18:00

Σάββατο

08:00 – 13:00

Κατάστημα Ξυλοφάγου Αναστάση Μανώλη 71 24722250 Δευτέρα – Παρασκευή

08:00 – 16:00

Σάββατο

08:00 – 13:00

(β)        Αποστολή μέσω εταιρείας ταχυμεταφορών GAP AKIS EXPRESS. Στην περίπτωση επιλογής παραλαβής της παραγγελίας σας από συγκεκριμένο κατάστημα της εταιρείας GAP AKIS EXPRESS το κόστος μεταφοράς ανέρχεται στα €2,50 συμπεριλαμβανομένου του Φ.Π.Α. Σε περίπτωση που επιθυμείτε να γίνει η παράδοση στην διεύθυνση που έχετε επιλέξει τότε θα υπάρχει επιπλέον χρέωση €2,00. Επομένως το συνολικό κόστος στην περίπτωση αυτή θα ανέρχεται στα €4,50.

Σε κάθε περίπτωση, το κόστος παραλαβής ή παράδοσης, θα προστίθεται στο συνολικό κόστος πριν προχωρήσετε σε πληρωμή της παραγγελίας.

(γ)        Δωρεάν αποστολή μέσω του δικτύου διανομής της εταιρείας μας. Αυτό ισχύει σε περίπτωση που η παραγγελία σας υπερβαίνει το ποσό των €150,00 συμπεριλαμβανομένου και του Φ.Π.Α.

  1. Καταβολή κόστους Παραγγελίας:

Η καταβολή του κόστους της παραγγελίας σας γίνετε μόνο με τη χρήση Πιστωτικής/Χρεωστικής κάρτας μέσω της ιστοσελίδας για οποιονδήποτε από τους τρόπους παράδοσης/παραλαβής επιλέξετε.

  1. Ενημέρωση:

Πέραν του ηλεκτρονικού μηνύματος που θα λάβετε μετά την επιτυχή καταχώρηση της παραγγελίας σας προς επιβεβαίωση της παραγγελίας, ανάλογα με τον τρόπο Παράδοσης/Παραλαβής που θα επιλέξετε, θα λάβετε περαιτέρω ενημερωτικά μηνύματα:

(α)        Στην περίπτωση επιλογής δωρεάν παραλαβής από κάποιο από τα καταστήματα μας, θα λάβετε ενημερωτικό μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου όταν η παραγγελία σας θα είναι έτοιμη για παραλαβή.

(β)        Στην περίπτωση που η παραγγελία σας θα σας αποσταλεί δωρεάν μέσω του δικτύου διανομής της εταιρείας μας, θα λάβετε ενημερωτικό μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου όταν η παραγγελία σας θα είναι έτοιμη για αποστολή.

(γ)        Στην περίπτωση επιλογής Αποστολής ή Παραλαβής μέσω εταιρείας ταχυμεταφορών, θα λάβετε ενημερωτικό μήνυμα (γραπτό μήνυμα-sms ή ηλεκτρονικό μήνυμα – emai) όταν η παραγγελία σας είναι έτοιμη για αποστολή ή παραλαβή από την εταιρεία ταχυμεταφορών.

  1. Ακύρωση Παραγγελίας:

Έχετε το δικαίωμα να ακυρώσετε ή να αλλάξετε την παραγγελία σας μέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα μετά την καταχώρησή της.

Το χρονικό διάστημα αυτό διαφέρει ανάλογα με τον τρόπο Παράδοσης/Παραλαβής ως εξής:

(α)        Σε περίπτωση που επιλέξετε να παραλάβετε την παραγγελία σας από τα καταστήματα μας ή στην περίπτωση που η παραγγελία σας υπερβαίνει τα €150,00 και θα σας αποσταλεί δωρεάν, υπάρχει δυνατότητα ακύρωσης ή αλλαγής της παραγγελίας σας εντός 1 εργάσιμης ημέρας.

(β)        Σε περίπτωση που επιλέξετε να σας σταλεί ή να παραλάβετε την παραγγελία σας από την εταιρεία ταχυμεταφορών, υπάρχει η δυνατότητα ακύρωσης ή αλλαγής της παραγγελίας προτού λάβετε ενημερωτικό μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ότι η παραγγελία σας είναι έτοιμη για αποστολή ή παραλαβή από την εταιρεία ταχυμεταφορών.

Σε κάθε περίπτωση, εάν επιθυμείτε να ακυρώσετε ή να αλλάξετε την παραγγελία σας, επικοινωνήστε μαζί μας μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στην διεύθυνση info@costaschristodoulou.com.cy για να διεκπεραιωθεί το αίτημα σας.

Εάν ακυρωθεί ή αλλάξει η παραγγελία σας, οποιαδήποτε επιστροφή χρημάτων ή επιπλέον χρέωση θα γίνεται μέσω της πιστωτικής κάρτας που χρησιμοποιήθηκε κατά τη διαδικασία πληρωμής.

  1. Επιστροφή Προϊόντων και Επιστροφή Χρημάτων:

Το ξέρουμε ότι μπορεί να αλλάξετε γνώμη για μια αγορά σας. Μην ανησυχείτε. Εάν το προϊόν βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση, η εταιρεία μας δέχεται επιστροφές σύμφωνα πάντα με τους πιο κάτω κανόνες.

Το κόστος της επιστροφής των προϊόντων θα επιβαρύνει εσάς, εκτός από τις περιπτώσεις όπου το προϊόν επιστρέφεται λόγο δικού μας λάθους.

Εάν επιθυμείτε να επιστρέψετε ένα προϊόν ζητώντας επιστροφή χρημάτων θα πρέπει να το κάνετε εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παράδοσης του προϊόντος σε εσάς.

Το προϊόν θα πρέπει να επιστραφεί ακριβώς στην ίδια κατάσταση και συσκευασία, στην οποία το παραλάβατε, συμπεριλαμβανομένων και των ετικετών.

Οι επιστροφές θα πρέπει να γίνονται σε ένα από τα Καταστήματα μας, όπως αυτά αναγράφονται στην παράγραφο 5 πιο πάνω, και θα πρέπει να συνοδεύονται από το Έντυπο Υπαναχώρησης.

Οποιαδήποτε επιστροφή χρημάτων θα γίνεται μέσω της πιστωτικής κάρτας που χρησιμοποιήθηκε κατά την διαδικασία πληρωμής.

  1. Κωδικοί Προσφορών:

Κατά καιρούς, η εταιρεία μας θα προσφέρει μέσω της ιστοσελίδας της Κωδικούς Προσφοράς, τους οποίους θα μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να μειώσετε την τιμή συγκεκριμένων προϊόντων.

Οι κωδικοί αυτοί θα πρέπει να εισάγονται από εσάς κατά το στάδιο καταχώρησης της παραγγελίας πριν τον υπολογισμό της τελικής τιμής.

Κάθε Κωδικός Προσφοράς ενδέχεται να έχει τους δικούς του όρους, οι οποίοι θα γίνονται σαφείς τη στιγμή που θα δίνονται στην ιστοσελίδα. Οι όροι αυτοί θα καθορίζουν ποια προϊόντα περιλαμβάνει, κατά πόσο μπορεί να γίνει πολλαπλή χρήση ή μεμονωμένη κτλ.

  1. Εγγύηση Προϊόντων:

Τα προϊόντα που βρίσκονται στην ιστοσελίδα μας, φέρουν την εγγύηση του κατασκευαστή τους. Σε περίπτωση που επιθυμείτε να κάνετε χρήση της εγγύησης, παρακαλούμε όπως απευθυνθείτε με την απόδειξη/τιμολόγιο αγοράς στην ηλεκτρονική διεύθυνση info@costaschristodoulou.com.cy όπου θα φαίνεται η ημερομηνία αγοράς. Στο ηλεκτρονικό σας μήνυμα παρακαλούμε όπως περιλάβετε και μια σύντομη περιγραφή του ελαττώματος. Σε περίπτωση μηχανημάτων που διαθέτουν πιστοποιητικό εγγύησης παρακαλούμε όπως επισυναφθεί και αυτό.

Εγγύηση Κατασκευαστών:

  1. Εγγύηση Προϊόντων Gardena & Claber:

Η περίοδος εγγύησης καλής λειτουργίας αρχίζει από την ημερομηνία αγοράς κάθε καινούριου Μηχανήματος/Εξαρτήματος. Η εγγύηση καλύπτει το κόστος των ανταλλακτικών και/ή της εργασίας για την επιδιόρθωση κάθε καινούριου Μηχανήματος/Εξαρτήματος που παρουσιάζει αστοχία, η οποία προήλθε από κατασκευαστικό λάθος και όχι από μη ενδεδειγμένη χρήση του Μηχανήματος/Εξαρτήματος ή ελλιπή συντήρηση αυτού.

Η εταιρεία Gardena & Claber υποχρεούται να επισκευάσει ή να αντικαταστήσει, κατ’ επιλογή της, κάθε καινούριο Μηχάνημα/Εξάρτημα που δε λειτουργεί σωστά λόγω κατασκευαστικού προβλήματος. Η υποχρέωση παροχής εγγύησης εκπληρώνεται με την παροχή ενός πλήρως λειτουργικού προϊόντος σε αντικατάσταση ή με τη δωρεάν επισκευή του ελαττωματικού προϊόντος που μας αποστέλλεται. Η εταιρεία Gardena & Claber διατηρεί το δικαίωμα να επιλέξει μεταξύ αυτών των εναλλακτικών.

Η Εγγύηση της εταιρείας Gardena & Claber δεν ισχύει:

  • Εάν δεν έχουν τηρηθεί πιστά οι οδηγίες χρήσης και συντήρησης, που περιγράφονται στο Εγχειρίδιο Οδηγιών Χρήσης που συνοδεύουν το Μηχάνημα/Εξάρτημα.
  • Εάν έχουν γίνει επεμβάσεις στην εργοστασιακή κατασκευή του Μηχανήματος/Εξαρτήματος από τον τελικό καταναλωτή ή οποιονδήποτε τρίτο.
  • Εάν δεν έχουν χρησιμοποιηθεί γνήσια ανταλλακτικά ή έχουν γίνει μετατροπές στο Μηχάνημα/Εξάρτημα ή έχει γίνει χρήση και συντήρηση χωρίς την απαιτούμενη φροντίδα.

Η φυσιολογική φθορά των εξαρτημάτων (όπως είναι οι λεπίδες, τα εξαρτήματα στερέωσης λεπίδων, οι στρόβιλοι, οι λαμπτήρες, οι τραπεζοειδείς/οδοντωτοί ιμάντες, οι φτερωτές, τα φίλτρα αέρα, τα μπουζί), οι οπτικές αλλαγές και τα αναλώσιμα εξαιρούνται από την εγγύηση.

Η εγγύηση του κατασκευαστή περιορίζεται στην υποχρέωση αντικατάστασης και επισκευής των προϊόντων σύμφωνα με τους προαναφερθέντες όρους. Η εγγύηση του κατασκευαστή δε συνιστά δικαίωμα υποβολής άλλων αξιώσεων κατά του κατασκευαστή, όπως για άλλου είδους ζημίες.

  1. Εγγύηση Προϊόντων Kärcher:

Τα προϊόντα Kärcher είναι προϊόντα με μακρά διάρκεια (διαρκή καταναλωτικά αγαθά) εξαιρουμένων των καθαριστικών που θεωρούνται αναλώσιμα, τα οποία φέρουν κάθε απαραίτητη πιστοποίηση ασφαλούς λειτουργίας.

Τα προϊόντα συνοδεύονται από γραπτές, σαφείς οδηγίες για την ασφαλή χρήση, διατήρηση, συντήρηση και πλήρη αξιοποίησή τους, και ενημέρωση για τους κινδύνους κατά τη χρήση και διατήρησή τους (πλην των απλών κατά την κατασκευή, τη χρήση και τη συντήρηση προϊόντων).

Η εγγύηση της συσκευής έχει διάρκεια εύλογη σε σχέση με την πιθανή διάρκεια ζωής του προϊόντος και επιτρέπει τη δωρεάν αποκατάσταση του προβλήματος, εφ’ όσον δεν έχουν αλλοιωθεί τα σταθερά στοιχεία της συσκευής (Serial No.) και έχει προκληθεί βλάβη από σφάλμα υλικού ή κατασκευής.

  • Εγγύηση Προϊόντων Oleo-Mac:

Τα μηχανήματα Oleo-Mac έχουν σχεδιαστεί και κατασκευαστεί με τις πιο μοντέρνες τεχνικές παραγωγής. Η κατασκευάστρια εταιρεία εγγυάται για τα προϊόντα της για μια περίοδο 24 μηνών από την ημερομηνία αγοράς, για ιδιωτική και ερασιτεχνική χρήση. Η εγγύηση περιορίζεται στους 12 μήνες στην περίπτωση επαγγελματικής χρήσης. Γενικοί όροι Εγγύησης:

  • Η ισχύς της εγγύησης αρχίζει από την ημερομηνία αγοράς. Ο κατασκευαστής αντικαθιστά δωρεάν τα ελαττωματικά εξαρτήματα που οφείλονται σε υλικό, επεξεργασία και παραγωγή. Η εγγύηση δεν στερεί στον αγοραστή τα νομικά δικαιώματα που προβλέπονται από τον αστικό κώδικα όσον αφορά τις επιπτώσεις των ατελειών ή των ελαττωμάτων που προκλήθηκαν από το αγορασμένο προϊόν.
  • Το τεχνικό προσωπικό θα επέμβει το συντομότερο δυνατό μέσα στα χρονικά όρια που επιτρέπουν οι οργανωτικές απαιτήσεις.
  • Η εγγύηση παύει να ισχύει σε περίπτωση:
  • Εμφανούς απουσίας συντήρησης.
  • Λανθασμένης χρήσης του προϊόντος ή επεμβάσεων.
  • Ακατάλληλων λιπαντικών ή καυσίμου.
  • Χρήσης μη γνήσιων ανταλλακτικών ή αξεσουάρ.
  • Επεμβάσεων που έγιναν από μη εξουσιοδοτημένο προσωπικό.
  • Ο κατασκευαστής δεν καλύπτει με την εγγύηση τα αναλώσιμα υλικά και τα εξαρτήματα που υπόκεινται φυσιολογική φθορά κατά τη λειτουργία.
  • Η εγγύηση αποκλείει τις επεμβάσεις ενημέρωσης και βελτίωσης του προϊόντος.
  • Η εγγύηση δεν καλύπτει τη ρύθμιση και τις επεμβάσεις συντήρησης που μπορεί να λάβουν χώρα κατά την περίοδο εγγύησης.
  • Ενδεχόμενες ζημιές που προκλήθηκαν κατά τη μεταφορά πρέπει να αναφερθούν αμέσως στο μεταφορέα διαφορετικά παύει η ισχύς της εγγύησης.
  • Η εγγύηση δεν καλύπτει ενδεχόμενες ζημιές, άμεσες ή έμμεσες, που θα προκληθούν σε άτομα ή αντικείμενα από βλάβες του μηχανήματος ή παρατεταμένη εξαναγκασμένη διακοπή στη χρήση αυτού.